Event, mässor och konferenser

Att dra nytta av ett modernt fotobås, kan inte bara förbättra gästupplevelsen vid din nästa mässa eller konferens utan också vara ett otroligt kraftfullt marknadsföringsverktyg. Våra bås är GDPR anpassade. Här förklarar vi flera fördelar som ditt företag bör använda till att stärka ert varumärke och nå ut till nya kunder.

Analys

Med alla investeringar, särskilt när det gäller marknadsföring, är det viktigt att veta hur mycket människor interagerar med vad det än är som du erbjuder. När allt kommer omkring vill du veta att du kommer att få en bra avkastning på din investering. Med photobooths från oss kan du mäta hur många bilder som tagits, hur många bilder som har delats, hur många telefonnummer och email har samlats in.

Datainsamling

Ett av de primära syften att synas på en mässa eller kongress är att generera nya affärsmöjligheter. Våra bås är ett jätte bra sätt att samla in telefonnummer, email och andra kontaktuppgifter som kan bearbetas efteråt. Flera av båsen behöver inte ens vara bemannade! Här finns chansen att samla tusentals uppgifter på folk att marknadsföra till!

Branding och marknadsföring

Att sätta sitt namn på muggar, pennor, t-shirts och roliga småprylar och ge bort är populärt men hur ofta använder de faktiskt produkterna du betalat för? Som mest kan man hoppas på att de känner igen ert namn i framtiden. Genom att skapa anpassade mallar för din fotobås kan du märka och annonsera dig själv i alla foton som delas. I slutet av dagen kommer folk inte ens att inse att de annonserar gratis för dig eftersom allt de vill göra är att dela sina foton. Bäst av allt är att uppladdningarna är i realtid så att du kan leda ännu mer trafik till din monter! Och detta går utöver att bara utnyttja fotomallen. Du kan till och med sätta in din monter eller anpassa startskärmen för att visa upp eventuella sponsorer, och använda en bakgrund som signalerar ert budskap.

Tävlingar

Fotobås blir ett rolig komplement till team building. Den kan placeras som ingång till en tävling och fota alla som vill vara med, på startlinjen. Sätt den som sista anhalt i en tipspromenad och skriv ut lagbilderna. Låt den ta bilder av löpare som avslutat ett lopp med en utskrift som minne.